Friday 3 June 2011

Nihongo, Here I Go

June 3, 2011

ありがとう、コウヒイ。
今日僕は寝ません、
と僕は書きをする。
フレエ、フレエ、コウヒイ。

My grammar sucks;
I forget the tricks.
I already write things backwards,
So I get that one, it sticks.

今晩は、友達は
逢ますに僕です。
晩飯を食べます、
でも、煮るが解りません。

I should dig out my notes,
The one on adjectives and shit.
Where's the one on verbs...
I know I have it...

それコンピュタアが便利です。
NJStarが懐かしむ。
それはもっと良いに書きも。
日本人は解りません僕です。

Slow; very slow.
I have to look up a lot of things
I already should know.
Ah, all this practice, this loss of things.

それじゃ俳句
ありませんです。
僕は忘れる、はい。
練習しましょう!